2011年7月19日 星期二

EDF Dance Studio - School Tour

EDF Dance Studio - School Tour
 

我地EDF 又去左一間學校到表演啦 !

呢間學校本來就有我地EDF既老師係到教,

而且因為係試後活動既關係,幾位老師所教既班都排左個各自既表演。

最後既表演隊伍我地EDF既Tutor加學生隊 !!

係我地表演完左走既時候, 校長仲走來同我地每個人逐個握手讚我地EDF 既舞蹈表演好好睇 !!

 如果你都想好似我地咁有得表演既話就多啲留意下我地EDF最新動態,睇下有冇排演班參加啦  !!^^

Tel No : 2388 2528

Website : www.edfdancestudio.com
 

沒有留言:

張貼留言